Polityka prywatności

Na podstawie przepisów art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w związku z zamiarem zawarcia lub w związku z zawartą przez Kontrahenta Umową FDI, informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Firma (Dominika Budkiewicz D-Creatives, ul. Sołtysia 60 p, 40-748 Katowice, NIP: 9542817541), zwana na użytek tego paragrafu Administratorem.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda wyrażona przez osobę, której dane osobowe dotyczą, dalej jako Klient. Zgoda może być wyrażona w formie ustnej, pisemnej, elektronicznej, lub mieć postać wyraźnego działania potwierdzającego. Podane przez Klienta dane osobowe są warunkiem zawarcia umowy, ich podanie jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celach:
    1. zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w szczególności w celu realizacji Umowy (podstawa art. 6 ust.1 lit. b RODO);
    2. wykonania obowiązków prawnych (podstawa art. 6 ust.1 lit. c RODO), w tym wystawiania oraz przechowywania faktur, itp.;
    3. archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (prawnie uzasadniony interes Administratora danych, podstawa art. 6 ust.1 lit. f RODO);
    4. ewentualnego ustalenia/dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (prawnie uzasadniony interes Administratora danych, podstawa art. 6 ust.1 lit. f RODO);
    5. badania satysfakcji klienta i określania jakości naszej usługi (prawnie uzasadniony interes Administratora danych, podstawa art. 6 ust.1 lit. f RODO);
    6. oferowania Klientowi przez Administratora danych bezpośrednio produktów i usług, (nasz prawnie uzasadniony interes, podstawa art. 6 ust.1 lit. f RODO);
    7. oferowania Klientowi bezpośrednio produktów i usług naszych partnerów handlowych prawnie uzasadniony interes Administratora danych i partnera, podstawa art. 6 ust.1 lit. f RODO).
  4. W celu prawidłowej realizacji umowy dane osobowe Klienta mogą zostać udostępnione następującym kategoriom podmiotów:
    1. pracownikom i współpracownikom Administratora danych,
    2. podwykonawcom w procesie obsługi Klienta,
    3. firmom rachunkowym (księgowym, podatkowym), windykacyjnym, prawniczym, świadczącym usługi na rzecz Administratora danych,
    4. firmom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
    5. firmom prowadzącym działalność płatniczą (np. banki) w celu obsługi procesu płatności,
    6. organom finansowym lub sądowym, agencjom państwowym, organom publicznym, na ich żądanie w zakresie dozwolonym przez prawo;
    7. podmiotom udzielającym wsparcia Administratorowi danych na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
    Jednocześnie Administrator oświadcza, że udostępnionych danych osobowych nie przekazuje żadnym innym podmiotom, celem wykorzystania tych danych dla celów handlowo-marketingowych, bez wyraźnej zgody Klienta.
  5. Dostęp do danych osobowych Klienta przysługuje wyłącznie osobom upoważnionym przez Administratora.
  6. Administrator nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  7. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane, a dodatkowo przez okres przedawnienia roszczeń związanych z oferowanymi przez Administratora produktami i przez okres, w jakim Administrator jest zobowiązany do przechowywania danych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe pozyskane dla potrzeb marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz jego partnerów będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania w tym celu lub cofnięcia udzielonej uprzednio zgody marketingowej.
  8. Klientowi przysługuje prawo:
    1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
    3. przenoszenia danych osobowych;
    4. usunięcia danych osobowych, chyba że ich przetwarzanie jest niezbędne:
    5. do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
    6. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
    7. do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo, o którym mowa w ust. 1, uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania;
    8. do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (podstawa prawna art.17 ust. 3 RODO) bądź odbywa się na podstawie art. 23 RODO;
    9. ograniczenia przetwarzania danych, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 23 RODO;
    10. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    11. wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
    12. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie w przypadku w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie takiej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Prawo cofnięcia zgody nie dotyczy przetwarzania, które odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B RODO i jest niezbędne do wykonania umowy.

Podstawa do skorzystania z w/w praw wynika z przepisów prawa. Uprawnienie do skorzystania z danego prawa zależy od podstawy prawnej wykorzystywania danych oraz od celu ich przetwarzania. Klient oświadcza, że zapoznał się z powyższą informacją, co kwituje podpisem pod Umową.